lauantai 29. lokakuuta 2011

Hei.

Tämä viikko on ollut aika vaihderikas. Tylsää hetkeä ei kyllä ole pahemmin päässyt syntymään. Mä oon oikeastaan ihan äärettömän hyvällä mielellä kaikesta. Jokaisella elämänosa-alueella on tapahtunut jokinlainen liikahdus johonkin suuntaan ja se tuntuu ihan mielettömältä, etenkin kun kaikki on tapahtunut yhdessä sykäyksessä. Ihmiset, elämä on oikeasti aika hyvä juttu :) Ihan vain jos joku ei ole vielä hiffannut. Mä voisin melkein jeesta Äiti Ammaa näillä puheilla!

Oon fiilistellyt myös mun tän viikon tanssitunteja ihan täysillä, vaikka afroon en päässytkään. Kovasta yrityksestä huolimatta. Olin perinteisesti väärässä keskuksessa, ja voin sanoa muuten ettei todellakaan ollut sitten ensimmäinen kerta kun mä olen siinä respassa "hei anteeksi, tota, olisiksä voinut katsoa missä keskuksessa toi afro meneekään tänään? :D Aaa, okei se olikin siellä..joojoo..No mitäs tässä olis sitten tällä salilla tarjolla seuraavaksi?" :) Mutta, tosiaan, koska muut tanssitunnit on olleet niin kivoja kokeilen sen afron heti ensi viikon alussa. Se on jo päätetty. Mun ensi viikon teemaviikko piti olla spinning, mutta ei se mitään, voin korvata yhden spinnauksen tanssilla, eli otetaan tämä takaisin :)



Jenni Vartiainen- mustaa kahvia

Jenni Vartiainen- kerro miltä se tuntuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti