lauantai 19. helmikuuta 2011

Tässä pitäisi alkaa pakkailemaan pikku hiljaa mikäli aikoo päästä takaisin Englantiin vielä seuraavan 11 tunnin sisällä. Jostain syystä pakkaaminen ei huokuttele ja yritän keksiä kaiken näköisiä tekosyitä ja tärkeämpää tekemistä kuin laukun avaamista ja tavaroiden mukaan ottamista. Jasso, yksi näistä päivistä siis.



Vitsit teidän olisi pitänyt nähdä mun edesmennyt laukku, jota mä raahasin aika onnistuneesti mukanani Finland-UK väliä ensimmäiset kolme vuotta. Hah, se oli ihan mielettömän iso lätkäkassi vetokahvalla, jonka mä olin hankkinut jostain urheiluliikkeestä. Siinä oli kyllä sivustaseuraajille varmasti viihdykettä kun minä ja pakaasi tehtiin aina näyttävä sisääntulo -viimeistään siinä vaiheessa kun mun piti nostella yksin 23-33kg välillä painavaa ruumissäkkiä check-in tiskiltä toiselle. Hauislihas on huomattavasti päässyt pienentymään sen jälkeen kun juoduin hakkimaan uuden matkakumppanin itselleni.

Jos vielä palataan siihen vanhaan lätkäkassiin, niin kerrottaanko nyt se, että kassin sisään olen mennyt minä, Ken että Matt -tosin ei samaan aikaan! Mutta Matt on sellaiset reilut 185-190cm pitkä, joten siitä voi hieman päätellä kuinka suuri kassi todellisuudessa oli. Vaikka eihän sillä Mattilla mitkään tilavat oltavat kassin sisällä olleet. In fact quite the opposite, mutta ei tartuta siihen :)  Hah, kassi otti sitten ja hajosi (kumma juttu jos meikäläiset änkeytyy sinne sisälle silloin kun kassi raasu ei ole äärimmillään täynnä tavaraa) ja kylmän viileästi vain Henkka ja minä dumppasimme uskollisesti palvelleen kapsäkin Leedsin keskustan takakujille. Hyvä hyvä, hienosti tehty.

Uusi matkakaverini on suuri vetolaukku. Valitsin suurimman laukun, mitä koko putiikista löytyi. No can do when a woman has so much stuff to travel with! Big is beautiful in this case. Laukku ja minä olemme huomattavasti vähemmän huomiotaherättävä kombinaatio lentoasemilla. Hyvä niin! Mutta pääsen silti etenemään aika rauhakseni suuremman oikeudella niin vasemmalta kuin oikealta tultaessa.

 Voi piru, ei tässä nyt muu auta kun alkaa toimia. Wish me luck, I think I might need it.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti