lauantai 22. tammikuuta 2011

Sano muikku!

Mulla on näköjään unirytmi siirtynyt tunnilla taaksepäin, tarkoittaen sitä, että jaksan nukkua vain noin 6.5h-7h yössä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tässä voi kyllä tuumata ettei toi tule riittämään mulle pitkällä aika tähtäimellä, mutta siitä nyt ei kannata olla huolissaan nyt. Välillä sitä ei malta nukkua niin montaa tuntia yössä ja välillä sitä jaksaisi nukkua vaikka kellon ympäri. Mulla toi unenpituuden lyhentyminen johtuu varmasti koestressistä, jota kesti pari viikkoa putkeen. Eli siitä taas normaalitasolle palautuminen vie myös oman aikansa.

Tänään on kiva päivä tiedossa. Menen puolenpäivän aikaan jumppaamaan ja jumpan jälkeen tulen varmmastikin tuomaan kamat kotiin ja lounastsa siinä lomassa jotain. Sitten menen kaupungille ja treffaan Tudball-Tam duo puoli kolmen tienoilla, sillä meillä on vähän shoppailua tiedossa. Mä tarvitsen uudet jumppahousut! Mä aion luopua yksistä todella vanhoista jazz-housuista (jo jazz-housu-sana itsesessään kertoo varmasti että huosut eivät ole ihan sitä uusinta uutta) sitten vasta kun olen saanut uuden parin ei-jazz-housutyyppisiä housuja kaappiini. Nämä kyseiset jumppahousut ovat kyllä palvelleet monta vuotta, mutta nyt ne alkavat olla jo siinä kunnossa, ettei niissä ole enää kiva heilua. Thank God for that.

Illalla on myös tiedossa yökylä samaisen kaksikon luona, jonne myös Rob tulee myöhemmin illalla. Perinteestä poiketen Matt tekee tänään meille ruokaa, joten odotan innolla mitä tuleman pitää.

Muikku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti