perjantai 14. tammikuuta 2011

Eilinen- ja tämäpäivä ovat olleet tosi kivoja. Eilen palautin yhdentoista aikaan Chinese Business Reportin koululle, jonka jälkeen näin Jinin pikaisesti ennen meditaatiota. Kahdentoista aikaan Karin ja minä treffattiin Student Unionin edessä ja mentiin yhtä matkaa paikan päälle. Meditaatiossa oli taas tosi rentouttavaa ja me tehtiin hengitysharjoituksia, jotka oli tosi haastavia ja keuhot oli kyllä aika tiukoilla pitkien sisää-ja uloshengittelyjen ja hengitystenpidätyksien aikana. Varmaan hapenpuutteen johdosta olo oli kyllä aika euforinen session jälkeen :)

Mun piti mennä illalla Karinille yökylään, mutta se ei sitten onnistunutkaan, joten meninkin Sainsbryn kautta kakkoskotiini Mattille ja Kenille. Matkanvarrella poikkkesin Sainsburyyn ja kävin hakemassa pullon hyvää sisilialaista Shirazia Mattille ja mulle ja Kenille ison Coke Zeron. Ilta meni meillä oikein rattoisasti. Juteltiin, katsottiin telkkua, syötiin Kenin tekemiä ruokia ja suunniteltiin kiinalaista uutta vuotta. Pojat oli myös ostaneet itselleen EA Sportin Active 2, jota mä testasin aamulla tunnin verran ja nyt on kyllä pakko sanoa, että hiki tuli ja harjoittelu oli aika hauskaa. Mun ehdottomat suosikit olivat mountainboarding ja baskettball jumps.

Aamupäivällä töllättiin America's Next Top Modelin 15. kautta kolmen jakson verran ja puolepäivän maissa  lähdin kampaajaa kohti. On varmaan sanomattakin selvää, että kävin myös vähän kiertelemässä kaupoissa. Ja hiuksista tuli kivat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti