perjantai 10. joulukuuta 2010

Huomentaa!

Tänään olisi sitten viimeinen koulupäivä edessä! Ihanaa! Tästä päivästä tulee muutenkin jännä, koska tänään tapahtuu kaikkea kivaa :) Mä lähden tästä noin tunnin päästä koululle ja käyn printtaamassa mature student's railcard lomakkeen ja haen siihen Student servicestä leiman, koska mun vanha student railcard on mennyt vanhaksi, ja koska mä oon yli 25 vuotta, mun pitää anoa mature student's railcardia. Kiva :D

Mulla on myös muutamalle meidän luokkkalaiselle joulukortit, jotka mä annan meidän vikalla tunnilla tänään. Tuntien jälkeen mulla on myös tuplatreffit. Ensin Chrisin ja Michellen kanssa lounaan merkeissä ja sitten heti perään Marian kanssa kahvien merkeissä.

Siitä sitten tämä lähtee kaupungille tekemään viimeiset joululahjaostokset. Mulla on vielä muutama juttu ostettavana Sofiannan (kummitytön) lahjaan, Robin lahja puuttuu kokonaan, samoin Lauran, Katin ja Neean. Mutta mulla on jo pieni haju mitä ostaa kaikille näille :)

Shoppailun jälkeen mä teen näyttävän sisääntulon Matsulle ja Kentsulle, sillä mä tilaan itselleni jouluhajat Banana Republicista ja laitan delivery addressin Skylineen, jotta paketit tulisi varmasti perille oikeaan osoitteeseen sillä välin kun mä oon Suomessa. Saan sitten uuden vuoden juhliin kivan mekon ja rannekorun, jihuu!

Illalla meillä on myös the end of term illallinen Danin thairavintolassa <3 Mä odotan sitä ihan mielettömästi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti